donderdag 29 februari 2024

Mechelen: dag 2

Er was regen voorspeld in de vroege namiddag.  Daarom vertrok ik om half 9 aan mijn wandeling van 20 km, zodat ik met een gemiddelde van 5 km/u voor 13 u terug zou zijn, en zo geschiedde.

Het was een prachtige wandeling.  Ik had twee wandelingen aan elkaar gebreid, zodat het ook haalbaar is voor wie liever wat minder kilometers stapt.  Het zijn twee lussen die elk apart kunnen verkend worden.  Doe het dan best in wat drogere omstandigheden, want ik wandelde op een gegeven moment, met twee klompen klei aan mijn voeten.  Gelukkig bleken mijn wandelschoenen terug droog nadat ik ze eens bij onze schoenmaker had binnen gebracht omdat stiksel los was gekomen.

De terugreis verliep wel in de regen en de ring rond Brussel was stapwiels rijden, zodat ik er toch twee uur twintig over deed van Mechelen tot thuis.

Volgende week heb ik een vorming in mijn oude school de Ark.  Ik zal er dus geen wandeling aan kleven.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten