woensdag 28 februari 2024

Mechelen

Vandaag en morgen loopt in de Nekkerhal in Mechelen de SETT-beurs voor het onderwijs, met tientallen standhouders en workshops voor leerkrachten.  Gisterenavond vertrok is iets na zessen om twee uur later aan te komen op het douaneplein, waar Oes Nest reeds enkele keren the place 2 be was.  Je kan er gratis staan, goedkoper dus dan de €10 op de parking van de Nekkerhal zelf.  Het is geen 10 minuutjes stappen.

Deze morgen leidde ik de deelnemers van de workshops in goede banen samen met Johan, de papa van Joris Hessels.  Deze namiddag mocht ik zelf een workshop verzorgen: drie soorten online escaperooms bouwen.  Hoewel er weinig publiek voor was, waren die heel tevreden achteraf, dus ik ook.

Morgen heb ik een wandeling gepland doorheen het Mechels broek en de Dijlevallei die start aan mijn camperplek.  Daarna recht naar huis, want de traditionele woensdagse frietjes schuiven door naar donderdag.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten