dinsdag 27 juli 2021

Polsh

Om kwart over vijf werd ik gewekt door het gekauw van een zwerm kauwen, maar voor de rest was het stil staan in Gotha. We maakten er nog een viersterrenwandeling gevonden bij Routeyou, maar voor het eerst vroeg ik me af waarom deze wandeling zoveel sterren kreeg, want het was weinig een aanrader. Er zaten enkele mooie stukken tussen, maar je moet het geheel evalueren en dat kwam voor mij neer op twee sterren minder.
We vonden via onze gespaarde betaaltickets de Proxy Delhaize terug waar we twee flessen Pastis hadden gekocht in Luxemburg. Deze locatie werd onze nieuwe bestemming in de GPS die inmiddels ingesteld stond op snelwegen toelaten, de oorzaak van de vreemde rijaanwijzingen gisteren. Ik had dit uitgeschakeld in Tsjechië.
We staan momenteel in Polsh, bij de fabriek van het luxemerk van mobilhomes Niesmann Bischoff.  Gelukkig mogen andere merken hier ook gratis staan en lozen. Wat een luxe en de schotel staat op om morgenochtend de tijdrit te kunnen volgen vanaf 7u55 als Evenepoel eraan begint. Intussen hebben we ook onze boekhouding op orde gesteld: onze PLF zijn ingevuld om morgen België binnen te rijden.  Zo krikken we hopelijk de cijfers wat op, want ik las dat slechts één op twee toeristen dit doet als ze terug keren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten