zondag 19 september 2021

Marke

Kapitaal moet opbrengen. Het was de bedoeling om er volgende week vanaf vrijdagmiddag een verlengd weekendje van te maken.  Een begrafenis van een tante besliste er anders over.  Met een opbrengst van 24 graden wilde ik, toen Sabrina gisteren om 13u30 thuiskwam van een zeldzame zaterdagse werkdag, er nog vlug een 24-uurderke van maken.  Ik had voor zaterdag een korte wandeling voorbereid van 9 km en vandaag een tochtje op de trappers van 50 km. Ik verklap normaal nooit onze slaapplek, maar omdat beide tochtjes van hieruit vertrekken, doe ik het uitzonderlijk toch.
Sabrina was om kwart voor negen gisterenavond niet meer van deze wereld.  Ze hoorde geen enkel Whatsapp-berichtje van onze meisjes die om half tien reeds thuis waren van een circusvoorstelling en reclame maakten om de laatste kaarten voor deze avond nog aan te kopen.  Enkele klikken later stonden er twee tickets in mijn ticketapp, wat is internet toch heerlijk.  
De fietstocht was verrassend leuk rond en door Kortrijk, een stad aan onze achterdeur waarvan we de dorpen als Bissegem, Heule, Deerlijk en Zwevegem wel kennen, maar er zelden of nooit centraal doorfietsen.  Daartussen trapten we door een groene gordel, vaak afgeboord door beken of de Leie.
De fietstocht passeert vlakbij de camperplek in Kortrijk, voor wie daar liever staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten