zaterdag 8 januari 2022

Afsluiter

Onze eerste uitstap van 2022 als zestigjarige zit er weer op.  Lichamelijk was er geen verschil, gelukkig maar.  

Ik vergat gisteren nog te schrijven dat we op twee kilometer van onze overnachtingsplek in Asse door een politieagent erop werden gewezen dat ik bezig was een verkeerd maneuver uit te voeren.  Ik mocht blijkbaar aan een kruispunt niet rechts afslaan, zoals mijn GPS voorstelde.  Gelukkig was de agent vriendelijk en werd ik niet op de bon geslingerd.  De politieauto reed blijkbaar achter mij.

Ik heb deze week ook een mooi boek uitgelezen: Wie omkijkt van Jeanine Cummings waarin je de schrijnende situatie van Latijns-Amerikaanse vluchtelingen beter leert begrijpen.

De fiets en wandelroutes zijn aangevuld en ik heb een kleine montage gemaakt van de foto's.

Tot de volgende, hopelijk met beter weer deze keer.  



Geen opmerkingen:

Een reactie posten