zaterdag 21 januari 2017

Nieuwe spiegel

Volgens een camperforum zou een nieuwe buitenspiegel  met plaatsing in een officiële Fiatgarage, me zo'n € 465 lichter hebben gemaakt.  De spiegel op zich kost al zo'n € 250.  Dit moet goedkoper kunnen, dacht ik en na wat zoekwerk vond ik in Nederland een nieuwe spiegel voor € 75 + 21% BTW.  Het referentienummer van de spiegel klopte en na wat over en heen gemail, heb ik de spiegel besteld die netjes door DHL werd geleverd.  De vervoerkosten waren € 25, maar voor die prijs kon ik niet naar het noorden van Nederland rijden en terug.
Met deze beperkte handleiding, lukte het me om de oude spiegel af te breken en de nieuwe te monteren.  Voor € 121 rij ik weer rond met een spiegel die ik opnieuw elektrisch kan bedienen als vroeger en ontdooien als het nodig is.

Foto's

Geen opmerkingen:

Een reactie posten